Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на тампони стаб.щанга-къде в Пловдив

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на тампони стаб.щанга-къде в Пловдив

    Здравейте,
    Наскоро смених тампоните на стабилизиращата щанга в сервиз, но след 2-3хиляди пак имат луфт.В случая ме съмнява, че не са сменени качествено и ми се иска да ги сменя сам, но след изчетеното смятам,че явно няма да се оправя без подемник или канал.В тази връзка ми трябва някой добър майстор, който няма да претупа работата.В форума на Ланча четох доста мнения за поставяне на планка под тампона или увивали тампоните с гумена лента, като по този начин карали много повече дори и старите тампони.Някой е пробвал ли е подобни номера, че не ми се иска да ги сменям на 2-3хиляди.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

  • #2
    Аз лично за 3г. съм ги сменял 3-4 пъти, като 2 пъти в сервиз и 2 пъти сам и понеже ми писна накрая сложих ладови! Знам че много хора ще ме оплюят сега, но вече съм навъртял доста километри и сега си карам без да дрънкам на тихичко и си свиркам.
    Като си ги сменях сам не съм ползвал нито канал нито подемник! Не е много лесно но се получава!
    Вдигаш колата и от двете страни, махаш гумите, откачаш биалетките за да освободиш щангата, развиваш 4те болта които държат планките на тампоните, вадиш старите, почистваш и слагаш новите което е трудната част от заниманието! Когато стигнеш до: е са ти ебах м...ката значи си готов!
    Когато стягаш тампоните гледай да центрираш щангата, защото после може при пълен ляв или десен (не помня точно) да ти стърже биалетката в един баланс на лявата полуоска!
    Това става когато планките са ти разкапсоловани иначе не става!
    Казваш че си ги сменял вече няколко пъти, така че планките ти трябва да са разкапсоловани така че действай
    Last edited by ivomanev; d.m.y г., 01:11.
    Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
      Аз лично за 3г. съм ги сменял 3-4 пъти, като 2 пъти в сервиз и 2 пъти сам и понеже ми писна накрая сложих ладови! Знам че много хора ще ме оплюят сега, но вече съм навъртял доста километри и сега си карам без да дрънкам на тихичко и си свиркам.
      Като си ги сменях сам не съм ползвал нито канал нито подемник! Не е много лесно но се получава!
      Вдигаш колата и от двете страни, махаш гумите, откачаш биалетките за да освободиш щангата, развиваш 4те болта които държат планките на тампоните, вадиш старите, почистваш и слагаш новите което е трудната част от заниманието! Когато стигнеш до: е са ти ебах м...ката значи си готов!
      Когато стягаш тампоните гледай да центрираш щангата, защото после може при пълен ляв или десен (не помня точно) да ти стърже биалетката в един баланс на лявата полуоска!
      Това става когато планките са ти разкапсоловани иначе не става!
      Казваш че си ги сменял вече няколко пъти, така че планките ти трябва да са разкапсоловани така че действай
      Колегa и кaзвaш доволен си от тези лaдови тaмпони? Колко време изкaрвaш с тях? И според теб струвa ли си, че дa знaм дaли дa слaгaм и aз лaдови или оригинaлни...
      Last edited by grenlould; d.m.y г., 03:58.


      Comment


      • #4
        И ние сложихме на вуйчо на 156цата ладови тампони и вече близо 10 хил. километра няма проблем.
        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

        Comment


        • #5
          Тези тампони на 2 части ли се разделят за да се сложат?
          Аз досега си мислех че трябва да се свали магарето и щангата за да се сменят.

          Иначе аз за момента съм взел кардинално решение- махнах биалетките и вързах щангата към купето с една опашка да не трака.

          Най после да се возя в тишина без да потраквам от всяка неравност.

          Comment


          • #6
            Колеги днес смених задните тампони на стабилизиращата щанга,купих 2 тампона от Самара 14мм вътрешния отвор на тампона цена 3 лева тампон!Аз ги смених по следния начин,вдигате едната страна на крик развивате двата болта планката се освобождава от купето,след това разпробивате от горната страна на планките с 14 мм бургия за да се разделят двете планки!Тези тампони от самарата външния диаметър е малка по-голям и трябва да се намали малко,аз го сторих на шмиргела около 1.5 мм се сваля от тампона.Монтирате по обратен ред и тропането изчезва,дано съм помогнал!
            sigpicБързай бавно!!!

            Comment


            • #7
              При Гено в Царацово !!!
              Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
              159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
              NEW 159 2.0 JTDm Black TI

              Comment


              • #8
                за горните или долните носачи

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tott Покажи съобщение
                  за горните или долните носачи
                  За стабилизиращата щанга

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                    При Гено в Царацово !!!
                    Сигурен ли си, че Гено слага от Лада?!

                    Да от лада карат доста не знам за кой път вече трябва да го напиша в някоя от всичките подобни теми!!!

                    Ако може Чистачо или Тонов да разчистят ония мнения със свинските опашки, че напраоооооо онемях.........

                    Колегата пуснал темата беше с полиуретан който не беше смазан при монтажа и затова са свършили толкова бързо.......... Кат му се разбият новите да напише колко са изкарали........



                    Ииииии в Пловдив се монтират само оригинални части!!!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #11
                      Тия щуротий за слагане на ладови тампони съм си ги избил от главата,последния път клиент си беше купил такива за по-убави.....ми те тия дето са ги правили за каучук май не знаят. Това на пепел стана още докато го моделирах щото да не говорим ,че и профила им хич не е подобен дори.Иначе Пауърфлекса вече 5 години не ме е притеснил,дори и не съм го смазвал от монтажа насам.
                      EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                      Suzuki GSXF600 99г.
                      Bravo 1.9 8V Multijet

                      Comment


                      • #12
                        Сигурно има разлика от ладови до ладови, от москвичови до москвичови, ако си попаднал на някакви ляти в неизвестен гараж, няма как да си доволен. Като чета из форума има доста доволни колеги и с ладови и с москвичови тампони, но явно също и монтажа е от голямо значение. В крайна сметка е важно да се получи максимална дълготрайност, пък защо не и почти без пари дет' се вика поне за тампоните, щом се оказва възможно.
                        Alfa 156 2,4 JTD '99

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение



                          Ииииии в Пловдив се монтират само оригинални части!!!
                          Откога тва? Или може би важи само за 156 ?
                          ...
                          155 1,6 TS 16V `96
                          166 2,4 JTD `99
                          147 1,9 JTDm 8V `07

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                            Тия щуротий за слагане на ладови тампони съм си ги избил от главата,последния път клиент си беше купил такива за по-убави.....ми те тия дето са ги правили за каучук май не знаят. Това на пепел стана още докато го моделирах щото да не говорим ,че и профила им хич не е подобен дори.Иначе Пауърфлекса вече 5 години не ме е притеснил,дори и не съм го смазвал от монтажа насам.
                            Точно за тва се чудя що Вовата те намеси!


                            Колегата пуснал темата е карал първо със Паларфлекс и ги е сменил (защо ли!) с полиуритан от Ферариста който не е бил смазан затова е свършил бързо!

                            Който се интересува дали карат тия от Лада да си потърси, имаше няколко подобни теми в които съм описал как се монтира и издържа.......

                            На колегата пуснал темата му давам 1г. ГАРАНЦИЯ ако му се разбият нека пише, ще ги сменя за моя сметка!

                            Две снимки единия е гумен другия силиконов.

                            Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                            Откога тва? Или може би важи само за 156 ?
                            Тва беше метафора........
                            Attached Files
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #15
                              Бе нека и аз да напиша по някоя глупост от време на време,иначе у смазката му е майката .Ама не океански греси....друго,по-устойчиво на вода и триене.
                              EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                              Suzuki GSXF600 99г.
                              Bravo 1.9 8V Multijet

                              Comment

                              Working...
                              X